четверг, 11 октября 2012 г.

Модуль 4.
 Відкриттям четвертого модуля стала таблиця "Ціль, метод, інструмент". Гадаю, що слухачам на тренінгу варто так показувати, щоб потім почати розглядати приклади з сайту, бо там їх велика кількість і тоді вчитель просто губиться. Вправу з прикладами можна закріпити на 2-х тетраедрах: один про форми методів, інший про способи їх застосування. Тоді поворот грані може задавати напрям пошуку прикладу. Так вчителі зможуть легше усвідомити, що робити з оцінюванням у проекті.  
 Я маю ще трохи "покрутити свій проект" на предмет уточнення питань відповідно до завдань, які приписані мною. Бо виходить, що поки що я дуже здалеку зайшла. Але оскільки у цій версії ми пишемо план вивчення теми, а не весь проект, то може так і треба? Коли вималюється проект, думаю, що тоді знайдеться й відповідь.
 
Сьогодні я знаю свої конкретніші цілі. Виявляється, що можна поміряти та оцінити дуже багато речей, на які ми на уроці не звертаємо уваги. А через це їх розвиток в кожного учня відбувається якось само по собі, або не відбувається. Я хочу навчитись не тільки вдало використовувати чужі форми оцінювання, а зрозуміти глибинну суть створення таких форм, критеріїв, щоб "міряти" ті речі, які мені будуть потрібні у процесі навчання своїх учнів та й у процесі свого професійного становлення. Окрім цього,я хочу також допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий