четверг, 11 октября 2012 г.

Рефлексія 3
 Третій модуль мені дав ще більше просвітлення щодо того, чого мені треба навчитись: я хочу опанувати стартегії цілепокладання.
Мені важливо показати, що цілі навчання та проектне завдання перегукується: легше формулювати завдання на дослідження.
 Модуль третій допоміг мені змінити прийом формулювання трійки: діяльність, цілі, стандарти. Раніше я робила так: описувала діяльність, визначала, що це мені дасть, а потім "притягувала за вуха" стандарти, щоб це можна було реалізувати на уроці. Якщо чесно, то стандарти були набагато ширшими, ніж тепер, і я особливо не задумувалась чи в повній мірі досягла їх, хоча результат перевірявся. Ця перевірка була насамперед потрібна мені, щоб не пропустити щось важливе з мого предмету того, що викладаєш за традиційним навчанням.  З інших предметів стандарти використовували інші вчителі-предметники, які були співаторами проектів.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий